Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάποιος στην Ιαπωνία και να μη δοκιμάσει σούσι; Στην Τουρκία και να μην μπει στον πειρασμό να γευθεί λουκουμάκια; Ποιος έχει πάει στην Ιταλία και δεν έφαγε ζυμαρικά με βασιλικό και τοματίνια; Κάθε χώρα έχει το εθνικό της φαγητό. Αυτό είναι γνωστό. Η ιδέα, όμως, του να το συλλάβει κάποιος αυτό, υπό διαφορετικό πρίσμα και να το αποτυπώσει με τόσο ξεχωριστό τρόπο –που το τελικό αποτέλεσμα να κάνει το γύρω του κόσμου εντυπωσιάζοντας τους πάντες–, ανήκει στη διαφημιστική εταιρία Whybintbwa. Η εταιρία, για τις ανάγκες του Διεθνούς Φεστιβάλ Φαγητού που πραγματοποιήθηκε στο Σίδνεϊ, δημιούργησε σημαίες με τα εθνικά προϊόντα που χαρακτηρίζουν κάθε χώρα. Έτσι, «επιστρατεύθηκαν» φύλλα μπανανιάς, λάιμ, ανανάς και φρούτα του πάθους για να δημιουργηθεί η εναλλακτική σημαία της Βραζιλίας, κάρι, ρύζι και γκοφρέτα από papadum για την ινδική κ.ο.κ. Τα λόγια είναι περιττά αφού το πρωτότυπο και άκρως ευρηματικό concept μιλά από μόνο του…